Vomar: Stagiair(e) Financiële Administratie

Interesse in deze vacature? Mail naar contact@sv-bfl.nl en wij brengen je in contact met Vomar. Zo heb je een streepje voor;)

Over ons

De afdeling Accounting van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve (hbo-) student
bedrijfseconomie of een vergelijkbare studie. De afdeling is recentelijk opnieuw ingericht en bestaat
uit de volgende onderdelen: Financiële administratie (5 medewerkers, welke verantwoordelijk zijn
voor de facturatie van het promoproces, overige commerciële diensten, overige opbrengsten,
onkosten, kassa administratie, belastingaangiften en liquiditeiten), Goederenadministratie (5
medewerkers, welke verantwoordelijk zijn voor de beheersing van de goederenstromen en het
verwerken van facturen van handelsgoederen) en Financial Control (2 medewerkers, welke
verantwoordelijk zijn voor het juist, tijdig en volledig verwerken van de cijfers in periode- en
kwartaalrapportages). Alle medewerkers rapporteren aan de Manager Accounting. Het is een
uitgelezen kans om kennis te maken met Financiële Administratie binnen de Retail!

Takenpakket

  • Je boekt diverse facturen van leveranciers in
  • Je matcht facturen van leveranciers met de interne orders
  • Je sorteert transportbonnen naar relevantie
  • Je monitort het in- en uitgaande transportfust
  • Je stelt vast dat al het retour gestuurde transportfust is geïnd

Wie zoeken wij?

  • Je volgt een administratieve opleiding van minimaal mbo niveau (hbo is een pre)
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent analytisch vaardig
  • Je bent zorgvuldig en hebt oog voor details
  • Je kunt zelfstandig werken en in teamverband.

Wat bieden wij?

Je gaat onderdeel uitmaken van een professioneel, enthousiast team waarbij je kennismaakt met
alle facetten van jouw vakgebied. We bieden een stagecontract voor minimaal 32 uur, verdeeld
over 4 of 5 dagen. Je ontvang een stagevergoeding van € 400,- (€ 300,- bij mbo) per 4 weken op
basis van een fulltime contract.