Vomar Stage Financiële Administratie (32-40u)
Vacatures

Vomar Stage Financiële Administratie (32-40u)

Link website: Stages – Werken bij Vomar De afdeling Accounting van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve (hbo-) studentbedrijfseconomie of een vergelijkbare studie. De afdeling is recentelijk opnieuw ingericht en bestaatuit de volgende onderdelen: Financiële administratie (5 medewerkers, welke verantwoordelijk zijnvoor de facturatie van het promoproces, overige commerciële diensten, overige opbrengsten,onkosten, kassa administratie, […]


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 6 Feb 2023

Link website: Stages – Werken bij Vomar

De afdeling Accounting van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve (hbo-) student
bedrijfseconomie of een vergelijkbare studie. De afdeling is recentelijk opnieuw ingericht en bestaat
uit de volgende onderdelen: Financiële administratie (5 medewerkers, welke verantwoordelijk zijn
voor de facturatie van het promoproces, overige commerciële diensten, overige opbrengsten,
onkosten, kassa administratie, belastingaangiften en liquiditeiten), Goederenadministratie (5
medewerkers, welke verantwoordelijk zijn voor de beheersing van de goederenstromen en het
verwerken van facturen van handelsgoederen) en Financial Control (2 medewerkers, welke
verantwoordelijk zijn voor het juist, tijdig en volledig verwerken van de cijfers in periode- en
kwartaalrapportages). Alle medewerkers rapporteren aan de Manager Accounting. Het is een
uitgelezen kans om kennis te maken met Financiële Administratie binnen de Retail!

Takenpakket
 Je boekt diverse facturen van leveranciers in
 Je matcht facturen van leveranciers met de interne orders
 Je sorteert transportbonnen naar relevantie
 Je monitort het in- en uitgaande transportfust
 Je stelt vast dat al het retour gestuurde transportfust is geïnd

Wie zoeken wij?
 Je volgt een administratieve opleiding van minimaal mbo niveau (hbo is een pre)
 Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
 Je bent analytisch vaardig
 Je bent zorgvuldig en hebt oog voor details
 Je kunt zelfstandig werken en in teamverband.

Wat bieden wij?
Je gaat onderdeel uitmaken van een professioneel, enthousiast team waarbij je kennismaakt met
alle facetten van jouw vakgebied. We bieden een stagecontract voor minimaal 32 uur, verdeeld
over 4 of 5 dagen. Je ontvang een stagevergoeding van € 400,- (€ 300,- bij mbo) per 4 weken op
basis van een fulltime contract

Vomar Stage Commercial Support (32-40u)

uitdagende stage bij één van de grootste supermarkten in Nederland!


Pascal
Pascal Geplaatst op 6 Feb 2023

Link website: Stages – Werken bij Vomar

Ben jij op zoek naar een veelzijdige stage om praktijkervaring op te doen? De afdeling Commercial
Support van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve hbo-student voor een
meewerkstage. De afdeling ondersteunt de commerciële afdeling en draagt zorg voor o.a.
schappenplannen (spacemanagement), prijs- en concurrentieonderzoek en markt- en
consumentenonderzoek. Je komt te werken binnen een compacte afdeling waarbij je volledig
meedraait en de verantwoordelijkheid krijgt over een of meerdere projecten. Het leuke aan deze
stage is dat de taken zeer divers en uitdagend zijn. Kortom, een mooie kans om kennis te maken met
marketing en communicatie binnen de Retail!

Takenpakket
 Je bent verantwoordelijk voor bijwerken/updaten van de databases concurrentieassortiment en private label assortiment, in nauwe samenwerking met de betreffende
Categorie Manager
 Je werkt een verbeterplan uit voor de vastlegging van inkoopcontracten
 Je biedt ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden omtrent schappenplannen
 Je biedt ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden omtrent prijs- en
consumentenonderzoek
 Je voert een concurrentieonderzoek uit

Wie zoeken wij?
 Je volgt een hbo-opleiding Commerciële Economie, Commercieel Management, Small
Business & Retailmanagement of een vergelijkbare studie
 Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
 Werkervaring bij een (Vomar) supermarkt in een pre
 Je bent secuur en je verliest geen detail uit het oog

Wat bieden wij?
Je gaat onderdeel uitmaken van een professioneel, enthousiast team waarbij je kennismaakt met
alle facetten van jouw vakgebied. We bieden een stagecontract voor minimaal 32 uur, verdeeld
over 4 of 5 dagen. Je ontvang een stagevergoeding van € 400,- per 4 weken op basis van een
fulltime contract.

Vacatures

Vomar Stage Business Control (32-40u)

Een uitdagende stage bij één van de grootste supermarkten van Nederland!


Pascal
Pascal Geplaatst op 6 Feb 2023

Link website: Stages – Werken bij Vomar

De afdeling Business Control van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve hbo- of wo-student voor een meewerkstage. Je krijgt een divers takenpakket waarin je ook verantwoordelijk bent voor een eigen project. De afdeling waar je terechtkomt bestaat uit vier Controllers met elk een
apart bedrijfsonderdeel, namelijk het Servicecentrum en E-commerce, het Distributiecentrum en de
Productiebedrijven, Commercie en Operatie. Kortom, een uitgelezen kans om kennis te maken met
business control binnen de Retail!

Takenpakket
 Je bent verantwoordelijk voor het vormgeven en uitvoeren van een kostenbesparingsproject
 Je houdt je bezig met het opstellen van diverse managementrapportages
 Je levert een bijdrage aan verschillende procesverbeteringen
 Je neemt deel aan controllersoverleggen (in aanwezigheid van de Financieel Directeur)
 Je biedt ondersteuning aan de Controllers bij diverse werkzaamheden in de planning &
control-cyclus (bewaking budget, opstellen forecast e.d.)

Wie zoeken wij?
 Je volgt een hbo-/wo-opleiding richting Bedrijfskunde/Bedrijfseconomie/Accountancy of een
vergelijkbare studie
 Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
 Je past in een no-nonsense omgeving en je hebt goede sociale vaardigheden
 Je kunt zelfstandig en in teamverband werken
 Je bent enthousiast en proactief
 Je bent zorgvuldig, analytisch sterk en hebt goede kennis van MS Excel

Wat bieden wij?

Je gaat onderdeel uitmaken van een professioneel, enthousiast team waarbij je kennis maakt
met alle facetten van jouw vakgebied. We bieden een stage contract voor minimaal 32 uur,
verdeeld over 4 of 5 dagen. Je ontvangt een stagevergoeding van € 400,- per 4 weken op basis
van een fulltime contract

Vacatures

RSM: Junior Quality Officer

Word jij ook enthousiast van het helpen van je collega-professionals binnen RSM Accountants, zodat zij hun werk goed kunnen doen, iedere dag weer? Dan ben jij de Junior Quality Officer die wij zoeken!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 23 Dec 2022

Link website: https://www.werkenbijrsm.nl/vacatures-2/junior-quality-officer

HIER GA JE MEE AAN DE SLAG 
Als Junior Quality Officer ondersteun je jouw collega’s van de afdeling Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek Accountants. Dit is wat je gaat doen:

  • Organiseren en mede uitvoeren van onderzoeken gericht op het vaststellen van de kwaliteit van specifieke werkzaamheden en onderliggende procedures en processen;
  • Ondersteunen van de opvolging van verbeteracties (PDCA);
  • Ondersteunen van de ontwikkeling, verbetering en standaardisatie van bedrijfsprocessen binnen de accountantspraktijk;
  • Inrichting en mede functioneel beheer van de Governance Risk and Compliance tooling;
  • Onderhouden en updaten van relevante documentatie in de daarvoor ingerichte documentatie management systemen;
  • Organiseren en actualiseren van risk assessment processen;
  • Ondersteunen bij het maken van de (periodieke) kwaliteitsrapportages.

DIT WORDT JE TEAM
De afdeling Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek bestaat nu uit 5 enthousiaste collega’s onder leiding van de Director Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek. Zij ondersteunen de accountantscollega’s enerzijds met vakinhoudelijke kennis en kwaliteitsgerichte beoordelingen op opdrachtniveau. Anderzijds voeren zij risk- en compliance gerelateerde werkzaamheden uit ten behoeve van het stelsel van kwaliteitsmanagement. Jouw werkzaamheden liggen op dit tweede vlak. Jouw dagelijkse vraagbaak is de Senior Quality Officer.

HIER KOM JE TE WERKEN
Jouw collega’s werken voornamelijk vanuit kantoor Hoofddorp. Dit wordt dan ook je standplaats. Ons kantoor in Hoofddorp bevindt zich in het moderne en duurzame kantoorpand Pharos. Gemakkelijk te bereiken vanuit omliggende steden, met goede parkeervoorzieningen en het NS-station Hoofddorp pal naast onze voordeur. In Hoofddorp werk je samen met ongeveer 150 collega’s. Je vindt hier de collega’s van HR, Marketing, Compliance, Accountancy, Tax en ons internationale Business Consulting team. Naarmate je meer ervaren raakt, bestaat de mogelijkheid om ook vanuit andere vestigingen van RSM te werken.

BEN JIJ?
Het Accountancy vak zit in je bloed, maar dat zit hem meer in de processen dan de uitvoering. De vraag achter de regel, de uitvoering ervan in de praktijk, dat zijn zaken die jouw triggeren. Jij bent op de hoogte van die laatste trends en de ontwikkelingen binnen kwaliteitsmanagement voor onze accountants en kan deze vertalen naar onze praktijk.

Als Junior Quality Officer herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Afgeronde HBO-/WO-studie bedrijfseconomie of bedrijfskunde;
  • 0-2 jaar ervaring;
  • Je staat voor wat je doet;
  • Je hebt een drive voor het leveren van uitstekende kwaliteit;
  • Je kunt je verplaatsen in de prioriteiten van de gesprekspartner.

EN ZOEK JIJ?
Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Daarnaast bieden we je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een goede werk-privé balans: Natuurlijk werken we hard, maar werken is niet het enige wat we belangrijk vinden. Samen werken we aan een goede werk-privé balans.
  • Een goede studieregeling: Wij vinden het belangrijk dat jij je ontwikkelt. Daarom bieden wij een goede studieregeling en de mogelijkheid tot het volgen van vaktechnische opleidingen en soft skills-trainingen.

DIT ZIJN WIJ
RSM is een accountancy- en belastingadviesorganisatie en wereldwijd het zesde netwerk met ruim 830 kantoren in meer dan 120 landen en ruim 57.000 professionals. Met 650 professionals verdeeld over 8 vestigingen in Nederland staat RSM midden in de maatschappij. De lokale betrokkenheid, gecombineerd met de regionale expertise en het internationale RSM-netwerk maakt RSM tot een uitstekende sparringpartner voor middelgrote organisaties.  Daarnaast beschikt RSM over een eigen Vaktechniek- en Opleidingsbureau. Zo zorgen we er voor dat onze medewerkers kwalitatief hoogwaardige dienstverlening kunnen bieden, klanten spiegelen wanneer dat nodig is en altijd oog hebben voor de impact die we als RSM in de maatschappij willen hebben. Meer informatie over werken bij RSM vind je via Wij zijn RSM.

Vacatures

Stage bij De Hooge Waerder

Een stage bij de Hooge Waerder in Alkmaar, Beverwijk, Haarlem, Heerhugowaard of Amsterdam!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 13 Dec 2022

Link website: Stage – Alkmaar, Beverwijk, Haarlem, Heerhugowaard, Amsterdam – Werken bij De Hooge Waerder

Ben je student en zoek je een stage- of afstudeerplek? De Hooge Waerder biedt stageplekken waarbij je jouw ontwikkeling een boost kunt geven. Een stage bij De Hooge Waerder betekent dat je snel zelfstandig leert werken en daardoor volwaardig meewerkt in de praktijk. Uiteraard mét de juiste begeleiding.

Interesse? Solliciteer dan nu middels de onderstaande aanmeldbutton of neem contact op via werken@dehoogewaerder.nl of telefonisch 088-518 00 00.

Vacatures

Meeloop/Afstudeerstage SRA

Jouw wereldbaan dichtbij! Meeloop- of afstudeerstage bij een MKB-accountantskantoor


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 12 Dec 2022

Link website:Home (jouwwereldbaandichtbij.nl)

Jouw wereldbaan dichtbij! Meeloop- of afstudeerstage bij een MKB-accountantskantoor

Ben jij op zoek naar een meeloop- of afstudeerstage bij jou in de regio? Neem een kijkje bij SRA en maak in één keer kennis met 375 MKB-accountantskantoren! Wie zijn wij?

SRA is een netwerk van 375 zelfstandige Nederlandse accountantskantoren met 900 vestigingen. Deze zijn verspreid over heel Nederland. Met behulp van onze kantoorvinder kan je via een plaatsnaam of postcode zoeken naar een SRA-kantoor bij jou in de buurt. Waarom een SRA-kantoor? Vanzelfsprekend leveren we graag de beste kwaliteit. En de bij ons aangesloten kantoren ook. Richting klanten én medewerkers. Niet ieder kantoor kan lid worden of lid blijven. Er is een strenge ballotage en regelmatige toetsing. Dat straalt af op alle SRA-collega’s. Onze belangrijkste voordelen op een rijtje:

Een SRA-kantoor staat garant voor afwisselend werk

Er heerst een informele sfeer

Er is sprake van een gezonde en goede balans tussen privé en werk

Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden

Je staat dichtbij de klant

Je kunt rekenen op goede arbeidsvoorwaarden

Je hebt zekerheid van een baan

Je werkt voor aansprekende klanten

Je werkt in je eigen regio

Je kunt voor een stage of afstudeeropdracht altijd rechtstreeks contact opnemen met een van de SRA-Kantoren. Neem een kijkje op onze website of zoek direct in onze kantoorvinder naar een SRA-kantoor bij jou in de buurt.

Voor vragen mag je uiteraard ook altijd contact opnemen met Claudia Bergkamp of Mandy Nijhuis via 030 656 60 60 of studenten@sra.nl.

Cv check

Wil je solliciteren bij een MKB-accountantskantoor voor een interessante stageplek, maar twijfel je over je CV of motivatiebrief? Upload je documenten hier en we checken ze gratis voor je!

PWC: Digital Trust Academy Audit & Controle

PWC bied een toffe baan aan na je studie!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 8 Dec 2022

Link website: https://www.pwc.nl/nl/carriere/beschrijving.html?wdjobreqid=347129WD&wdcountry=NLD&wdjobsite=Global_Campus_Careers&wdisu=INT515_Adobe_DU_ISU@pwc&wdjd=simple 

Heb jij (bijna) je hbo-diploma in een financiële of bedrijfskundige richting op zak? Sta je te popelen om jouw frisse ideeën kenbaar te maken binnen een grote internationale organisatie waarbij je veel mogelijkheden krijgt om jezelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen? Geef dan jouw carrière een vliegende start: kies voor de Digital Trust Academy van PwC!

Digital Trust

Je komt te werken in de business unit Digital Trust. Vanuit deze business unit drijven we de realisatie van de audit van de toekomst, waarbij we opschuiven naar een ‘human-led en tech powered’ audit. Hierbij werken we in teams met diverse competenties samen op opdrachten en zetten we digitale oplossingen in. Wil je hier graag onderdeel van uitmaken en:

  • nauw samenwerken met klanten en collega’s;
  • weten hoe grote, complexe en ook internationale klanten werken in verschillende sectoren;
  • kennis opdoen van IT- en bedrijfsprocessen bij organisaties;
  • gestandaardiseerde controleprocessen automatiseren;
  • management en stakeholders van klanten zekerheid geven over hun processen, systemen en data.

Dan is Digital Trust dé plek voor jou!

Dit ga je doen

In de Digital Trust Academy ga jij voor verschillende type klanten, samen met jouw team, andere teams binnen PwC ondersteunen. Jij draagt bij aan het standaardiseren, uitvoeren, optimaliseren en automatiseren van auditwerkzaamheden. Hierdoor is PwC in staat om mee te gaan met de razendsnelle ontwikkelingen om ons heen, bijvoorbeeld door de inzet van Robots en Cloud oplossingen. Tijdens de tweejarige Digital Trust Academy leer je:

  • Hoe de financiële bedrijfsprocessen van middelgrote tot grote bedrijven eruit zien;
  • Wat de controlewerkzaamheden van een accountant en IT-auditor inhouden en hoe je dit op een gestandaardiseerde manier kan uitvoeren en vastleggen;
  • Het werken met digitale oplossingen binnen de controle;
  • Samenwerken met PwC collega’s met diverse achtergronden en expertises;
  • Het managen van verwachtingen en het bewaken van deadlines.

De resultaten van je werk bespreek je samen met ervaren coaches en je zorgt ervoor dat je deze resultaten goed communiceert met controleteams en onze klanten. Binnen een korte tijd leer jij hoe je klanten het beste bedient en bouw je inzichten en relaties op die de rest van je carrière van pas komen. Jouw persoonlijke groei staat centraal. Door trainingen, goede begeleiding van ervaren coaches, behulpzame collega’s, afwisselend werk en diverse klanten haal jij het beste uit jezelf. Je werkt in een internationale werkomgeving samen zodat je de (werk)cultuur en gewoontes van verschillende landen leert kennen. Je komt te werken binnen een gezellige, dynamische organisatie, waarbij je de ruimte krijgt om eigen initiatieven te ontplooien en uit te werken. 

Herken jij jezelf hierin?
Je bent op zoek naar een afwisselende, uitdagende baan. Je wilt theoretische kennis in de praktijk brengen, nieuwe (technologische) kennis opdoen en deinst niet terug voor uitdagingen. Ook ben je leergierig en neem je verantwoordelijkheid voor je eigen kansen en ontwikkeling. En verder:

  • Heb je (minimaal) een hbo-diploma Accountancy, Management Economie en Recht, Bedrijfseconomie, Finance & Control, Financial Services Management, bedrijfskunde of een andere (financiële/bedrijfskundige) opleiding op zak in september 2023;
  • Werk je nauwkeurig en heb je oog voor details;
  • Spreek en schrijf je vloeiend Nederlands en Engels;
  • Ben je per september 2023 (minimaal 32 uur per week) beschikbaar.

Dit bieden wij
We geloven in de kracht van een inclusieve cultuur en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. We bieden je toegang tot het wereldwijde PwC netwerk, waarin je jouw kennis, ideeën en vragen kunt uitwisselen met ervaren professionals op het gebied van Accountancy én andere bedrijfskundige en financiële disciplines. Daarnaast bieden wij:

  • Een verscheidenheid aan trainingen en cursussen die bijdragen aan jouw persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling, zoals training voor specifieke jaarrekeningposten, controls testing, specifieke sectoren, excel training en diverse soft skill trainingen waaronder ‘leading on the job’;
  • Een passend salaris en uitgebreide arbeidsvoorwaarden, waaronder een ‘well-being budget’. Dit is een persoonlijk jaarlijks budget van € 1.000,- uit te geven aan jouw gezondheid, zoals: mindfulness, sport, lifestyle coaching, wellness en ingerichte thuiswerkplek;
  • Een maandelijkse internetvergoeding en dagelijkse thuiswerkvergoeding;
  • Een leaseauto/autoregeling, laptop en iPhone; 
  • 30 vakantiedagen per jaar;
  • Hybride werken bij de klant, thuis en op kantoor;
  • De mogelijkheid om je binnen reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Leuke informele activiteiten, zoals: borrels, etentjes en een jaarlijkse skitrip.

Aan de slag bij PwC
Ben je enthousiast? Dan ontvangen we graag jouw motivatiebrief en cv waaruit blijkt waarom jij bij uitstek geschikt bent voor deze functie. Klik op de rode knop en solliciteer direct!

Na je sollicitatie: 

  • Ontvang je meteen een bevestiging in je inbox.
  • Binnen twee weken nemen we contact met je op voor een kort kennismakingsgesprek.
  • Iedereen enthousiast? Dan plannen we een online assessment in. Afhankelijk van de uitslag ontvang je een uitnodiging voor een eerste interview. Klik hier voor meer informatie over de sollicitatieprocedure.
Vacatures

PWC Afstudeerstage Digital Trust Sourcing

PWC bied een mooie afstudeerstage plek!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 8 Dec 2022

Link website:https://www.pwc.nl/nl/carriere/beschrijving.html?wdjobreqid=324266WD&wdcountry=NLD&wdjobsite=Global_Campus_Careers&wdisu=INT515_Adobe_DU_ISU@pwc&wdjd=simple 

Ben je bijna afgestudeerd en wil je je studie afronden bij PwC? Solliciteer dan nu! Je krijgt toegang tot al onze informatiebronnen en de expertise van onze professionals bij het schrijven van je scriptie of afstudeeropdracht. We zorgen voor een goede, intensieve begeleiding en krijg je de kans om te observeren hoe wij werken aan opdrachten van klanten. Op deze manier kun je je kennis van het vak testen én zelf ontdekken hoe het is om bij PwC te werken.

Digital Trust

Je komt afstuderen in de business unit Digital Trust. Vanuit deze business unit drijven we de realisatie van de audit van de toekomst, waarbij we opschuiven naar een ‘human-led en tech powered’ audit. Hierbij werken we in teams met diverse competenties samen op opdrachten en zetten we digitale oplossingen in. 

Dit ga je doen

Je voornaamste bezigheid is het schrijven van je scriptie of afstudeerwerk. Heb je zelf een goed idee voor een onderwerp? Laat het ons weten! De kans is groot dat je jouw ideeën bij PwC in de praktijk kunt brengen. Dankzij de open-minded cultuur van de groep krijg je bij het schrijven van je thesis de nodige steun. Niet alleen van je coach maar ook van de rest van je team van mede stagiaires en professionals. Andere collega’s helpen je graag als je vragen hebt of tegen problemen aanloopt. Je wordt omringd door professionals die voor veel verschillende opdrachtgevers werken. Hierdoor krijg jij de kans om je kennis, theorieën en conclusies in de praktijk te toetsen. Naast het schrijven van jouw scriptie of afstudeeropdracht krijg je de mogelijk om mee te lopen op klantopdrachten binnen de Sourcing afdeling van Digital Trust. Tijdens het meelopen zal je, samen met jouw team, andere teams binnen PwC ondersteunen. Jij draagt bij aan het standaardiseren, uitvoeren, optimaliseren en automatiseren van auditwerkzaamheden. Door mee te lopen op klantopdrachten, kun je ontdekken wat de financiële processen bij een bedrijf inhouden en hoe die gecontroleerd worden. Een mooie kans om jouw opgedane kennis in de praktijk te gaan toepassen. Uiteraard kun je ook werken aan jouw persoonlijke- en vakinhoudelijke kennis voor een goede start na het behalen van je studie.

Hier herken jij jezelf in

  • Je bent leergierig, ambitieus en staat te popelen om tijdens je afstudeerstage te laten zien wat je in huis hebt;
  • Je volgt een hbo-opleiding met een financiële of bedrijfskundige studierichting als Finance & Control, Accountancy, Bedrijfskunde (Management), (Bedrijfs)Economie of Financial Services Management;
  • Je zoekt een afstudeerstage per februari 2023;
  • Je vindt het leuk om je afstudeerstage te combineren met het opdoen van ervaring;
  • Je vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen;
  • Je ziet deze afstudeerstage als opstap naar een baan bij PwC en hebt de ambitie om na je studie opgeleid te worden tot een breed inzetbare Professional in onze Digital Trust Academy

Dit bieden wij 

  • Een competitieve stagevergoeding en een laptop;
  • Een coach die je helpt om van je afstudeerstage een succes te maken;
  • Bronnen van informatie;
  • De mogelijkheid om ervaring op te doen in de Sourcing praktijk en (virtueel) mee te kijken bij klantopdrachten;
  • De kans om toekomstige collega’s te leren kennen en relaties op te bouwen die je van pas zullen komen in je toekomstige carrière;
  • Informele activiteiten, zoals: (online)borrels, (online)teamuitjes, feesten en nog veel meer;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan ons associate traineeship programma, de Digital Trust Academy.

Aan de slag bij PwC
Ben je enthousiast? Dan ontvangen we graag jouw motivatiebrief en cv waaruit blijkt waarom jij bij uitstek geschikt bent voor deze rol. Klik op de rode knop en solliciteer direct!

Na je sollicitatie:

  • Ontvang je meteen een bevestiging in je inbox.
  • Binnen twee weken nemen we contact met je op voor een kort kennismakingsgesprek.
  • Iedereen enthousiast? Dan plannen we een online assessment in. Afhankelijk van de uitslag ontvang je een uitnodiging voor een interview. Klik hier voor meer informatie over de sollicitatieprocedure.
Vacatures

Mazars: Assistant Audit en Assurance

Ben jij een hbo/wo bachelor- of masterstudent en op zoek naar een werkstudentschap binnen de accountancy?


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 5 Dec 2022

Link vacature: Werkstudent Audit en Assurance – Mazars Accountants & Adviseurs (werkenbijmazars.nl)

Wat breng je mee?

  • Je bent bezig met een WO master (in de richting van) accountancy
  • Een echte teamspeler, kritisch, integer en professioneel  
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij?

  • De focus op een gezonde work-life balance
  • Een uitstekende studieregeling
  • Een goede werk-privébalans (flexibele werkuren)
  • Een persoonlijke mentor die jou begeleidt en coacht in je carrière bij ons
  • Een goede werksfeer in een betrokken en hecht team
  • Interne vakinhoudelijke en persoonlijke vaardigheidstrainingen
  • De mogelijkheid om 20 uur maatschappelijk (vrijwilligers)werk te doen via de Mazars Foundation
  • Een telefoon, laptop en leaseauto of uitbetaling van het mobiliteitsbudget

Wat ga je doen?

Werken bij Mazars betekent dat jij als onderdeel van het controle team een waardevolle bijdrage levert aan de kwaliteit van onze dienstverlening door professioneel en nauwkeurig aan de slag te gaan.

Je hebt een gevarieerd klantenpakket: van de non-profit sector tot beursgenoteerde bedrijven, alles komt voorbij. De lijnen naar partners en collega’s zijn goed en ze zijn bereid je te helpen en te overleggen in het team. Je overlegt welke posten of processen je vandaag controleert. Je maakt zelfstandig een analyse en bespreekt met de audit manager of deze klopt. Ben je een ervaren assistent? Dan neem je ook vaak de begeleiding van (junior) assistenten op je.

Waarin maken wij het verschil?

Bij Mazars geloven we in de vrijheid om je werk zelf in te richten, de mogelijkheid om jezelf constant te blijven ontwikkelen en persoonlijke aandacht. Je krijgt een vaste mentor die jou je hele stageperiode begeleidt en coacht en je komt terecht in een betrokken en hecht team waar een goede werksfeer heerst. De lijnen naar collega’s en partners zijn kort. Daarnaast krijg je veel ruimte om je eigen weg te bepalen en jezelf te ontwikkelen in de breedte, zowel in werkzaamheden als in klantenpakket. 

Binnen onze organisatie vinden we het belangrijk om onze maatschappelijke rol samen met onze collega’s serieus te nemen. Daarom krijgt iedere Mazariaan de mogelijkheid om jaarlijks 20 uur maatschappelijk (vrijwilligers)werk te doen via de Mazars Foundation.

Over Mazars in Nederland

Mazars is een internationale, geïntegreerde accountants- en adviesorganisatie. Met diepgaande kennis van regels en gedegen inzicht in de markt ondersteunen wij onze klanten en dragen wij bij aan de maatschappij. Dit kunnen we niet zonder onze medewerkers: zij spelen een centrale rol in het realiseren van onze groeidoelstellingen. Wij stimuleren onze collega’s dan ook om zich in elke fase van hun carrière te blijven ontwikkelen. We zetten mensen boven processen en je kunt bij ons écht impact maken. Collega’s ervaren Mazars als een mensgerichte organisatie met een toegankelijke managementstijl, een goede balans en een open feedback- en coachingcultuur. Kiezen voor Mazars betekent dat je aan het roer staat van je carrière en dat je van het begin tot het eind zelf je koers bepaalt.

Interesse?

Word jij onze nieuwe collega? Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over deze functie? Dan maken we graag kennis met je. Solliciteer direct via onderstaande button. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Inge van der Houwen via +31 6 27 49 20 13.

Vacatures

BDO: Assistent Accountancy MKB – Nederland

Duik jij graag in de financiële cijfers van bedrijven? Zoek jij een startersfunctie met veel klantcontact? En wil jij aan het begin van jouw carrière al werken met een eigen en divers klantenpakket? Dan is een start bij BDO echt wat voor jou!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 7 Nov 2022

Jouw uitdaging

Duik jij graag in de financiële cijfers van bedrijven? Zoek jij een startersfunctie met veel klantcontact? En wil jij aan het begin van jouw carrière al werken met een eigen en divers klantenpakket? Dan is een start bij BDO echt wat voor jou!

Binnen BDO hechten wij veel waarde aan persoonlijke aandacht en ontwikkeling en vinden we een persoonlijke sfeer erg belangrijk. Als startend assistent accountant krijg je direct veel vrijheid, verantwoordelijkheid en klantcontact. Je wordt begeleid door een vaste mentor die jou wegwijs maakt binnen de organisatie.

Dit zijn jouw werkzaamheden

  • Verwerken van financiële administraties van diverse klanten en het bieden van ondersteuning;
  • Financiële overzichten opstellen;
  • Voorbereiden en klaarzetten van jaarrekeningen;
  • Voor diverse klanten de IB en VPB-aangiftes verzorgen;

Dit maakt je werk leuk

  • Je hebt een eigen en divers klantenpakket dat bestaat uit familiebedrijven en MKB-ondernemingen met een nationaal en internationaal karakter;
  • Je leert het financiële plaatje achter een bedrijf echt kennen en hebt veel contact met jouw klanten;
  • Je werkt veel samen met andere afdelingen binnen BDO wat je werk leuk en gevarieerd maakt;
  • Je krijgt voldoende ruimte om je te ontwikkelen op zowel persoonlijk als vakinhoudelijk vlak;
  • Je krijgt de mogelijkheid om door te groeien naar een meer adviserende functie.

Dit ben jij

Als starter vragen we je actief mee te denken en met ideeën te komen om altijd te blijven innoveren. Je past goed bij BDO als je proactief, sociaal en een echte teamspeler bent en passie voor het vak hebt.  

  • Je bent (bijna) klaar met je financiële mbo-opleiding (niveau 4);
  • Je hebt passie voor financiële cijfers en hebt aantoonbare interesse in accountancy;
  • Jouw doel is het behalen van de opleiding tot AA of controller;
  • Je kunt goed analyseren, plannen en organiseren;
  • Je kunt uitstekend communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.

Dit bieden wij

Als je kiest voor een carrière bij BDO, kom je terecht in een open, sociale en professionele werkomgeving waarin je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen en je eigen kansen te creëren. We helpen je bij het herkennen, ontwikkelen en benutten van je talenten en vaardigheden, zowel op vakinhoudelijk als persoonlijk vlak.

  • De BDO Academy biedt hiertoe een breed scala aan trainingen en praktijkervaringen.
  • We bieden diverse studiefaciliteiten aan om je opleiding tot Accountant MKB (AA), op kosten van BDO, af te ronden.

Daarnaast vinden wij dat er bij inspanning ook ontspanning hoort.

  • Een vergoeding van maximaal € 25,00 per maand voor de abonnementskosten van een geselecteerde sportschool in de buurt;
  • Je ontvangt van ons daarom bij een fulltime dienstverband 32 vakantiedagen. Is dat niet voldoende? Dan heb je de mogelijkheid om 15 vakantiedagen per jaar bij te kopen;

Je ontvangt van ons een goed salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een laptop of tablet;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vergoeding voor een telefoonabonnement;
  • Onkostenvergoeding;
  • Aantrekkelijke pensioenregeling (deelname vanaf 21 jaar);
  • Korting op de (collectieve) ziektekostenverzekering via CZ of Zilverenkruis/Achmea;
  • In de maand mei ontvang je een vakantietoeslag van 8,33%.

Interesse?

Dan zijn wij ook nieuwsgierig naar jou! Laat je cv en motivatie achter via de solliciteerbutton. Je kunt vervolgens binnen 10 werkdagen een reactie van ons verwachten. Wil je eerst meer weten over de mogelijkheden? Neem dan gerust contact op met Emma de Fouw (Campus Recruiter) via WhatsApp of via Emma.de.Fouw@bdo.nl.

Een online assessment en pre-employment screening maken deel uit van de sollicitatieprocedure. In dit assessment worden acht competenties gemeten die belangrijk zijn voor deze functie en je verdere loopbaan. 

Dit is BDO

BDO biedt de beste oplossingen op het gebied van accountancy, fiscaliteit en consultancy. En de beste plek om te werken. Met 2.600 professionals zijn we groot genoeg om kansen te krijgen en klein genoeg om ze te creëren. Je staat aan het roer van je eigen carrière. Met eigen klanten – van multinational tot mkb, van publieke organisatie tot familiebedrijf. Als iets ons typeert, is het wel onze persoonlijke benadering. We zijn een kantoor waar iedereen zichzelf mag zijn en willen een weerspiegeling vormen van de maatschappij. Met een realistische werk-privé balans die gezonde ambitie vleugels geeft. Spreekt onze mentaliteit jou aan? Dan is dit je kans.