Vomar Stage Commercial Support (32-40u)

Vomar Stage Commercial Support (32-40u)

uitdagende stage bij één van de grootste supermarkten in Nederland!


Pascal
Pascal Geplaatst op 6 Feb 2023

Link website: Stages – Werken bij Vomar

Ben jij op zoek naar een veelzijdige stage om praktijkervaring op te doen? De afdeling Commercial
Support van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve hbo-student voor een
meewerkstage. De afdeling ondersteunt de commerciële afdeling en draagt zorg voor o.a.
schappenplannen (spacemanagement), prijs- en concurrentieonderzoek en markt- en
consumentenonderzoek. Je komt te werken binnen een compacte afdeling waarbij je volledig
meedraait en de verantwoordelijkheid krijgt over een of meerdere projecten. Het leuke aan deze
stage is dat de taken zeer divers en uitdagend zijn. Kortom, een mooie kans om kennis te maken met
marketing en communicatie binnen de Retail!

Takenpakket
 Je bent verantwoordelijk voor bijwerken/updaten van de databases concurrentieassortiment en private label assortiment, in nauwe samenwerking met de betreffende
Categorie Manager
 Je werkt een verbeterplan uit voor de vastlegging van inkoopcontracten
 Je biedt ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden omtrent schappenplannen
 Je biedt ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden omtrent prijs- en
consumentenonderzoek
 Je voert een concurrentieonderzoek uit

Wie zoeken wij?
 Je volgt een hbo-opleiding Commerciële Economie, Commercieel Management, Small
Business & Retailmanagement of een vergelijkbare studie
 Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
 Werkervaring bij een (Vomar) supermarkt in een pre
 Je bent secuur en je verliest geen detail uit het oog

Wat bieden wij?
Je gaat onderdeel uitmaken van een professioneel, enthousiast team waarbij je kennismaakt met
alle facetten van jouw vakgebied. We bieden een stagecontract voor minimaal 32 uur, verdeeld
over 4 of 5 dagen. Je ontvang een stagevergoeding van € 400,- per 4 weken op basis van een
fulltime contract.

Vacatures

RSM: Junior Quality Officer

Word jij ook enthousiast van het helpen van je collega-professionals binnen RSM Accountants, zodat zij hun werk goed kunnen doen, iedere dag weer? Dan ben jij de Junior Quality Officer die wij zoeken!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 23 Dec 2022

Link website: https://www.werkenbijrsm.nl/vacatures-2/junior-quality-officer

HIER GA JE MEE AAN DE SLAG 
Als Junior Quality Officer ondersteun je jouw collega’s van de afdeling Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek Accountants. Dit is wat je gaat doen:

  • Organiseren en mede uitvoeren van onderzoeken gericht op het vaststellen van de kwaliteit van specifieke werkzaamheden en onderliggende procedures en processen;
  • Ondersteunen van de opvolging van verbeteracties (PDCA);
  • Ondersteunen van de ontwikkeling, verbetering en standaardisatie van bedrijfsprocessen binnen de accountantspraktijk;
  • Inrichting en mede functioneel beheer van de Governance Risk and Compliance tooling;
  • Onderhouden en updaten van relevante documentatie in de daarvoor ingerichte documentatie management systemen;
  • Organiseren en actualiseren van risk assessment processen;
  • Ondersteunen bij het maken van de (periodieke) kwaliteitsrapportages.

DIT WORDT JE TEAM
De afdeling Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek bestaat nu uit 5 enthousiaste collega’s onder leiding van de Director Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek. Zij ondersteunen de accountantscollega’s enerzijds met vakinhoudelijke kennis en kwaliteitsgerichte beoordelingen op opdrachtniveau. Anderzijds voeren zij risk- en compliance gerelateerde werkzaamheden uit ten behoeve van het stelsel van kwaliteitsmanagement. Jouw werkzaamheden liggen op dit tweede vlak. Jouw dagelijkse vraagbaak is de Senior Quality Officer.

HIER KOM JE TE WERKEN
Jouw collega’s werken voornamelijk vanuit kantoor Hoofddorp. Dit wordt dan ook je standplaats. Ons kantoor in Hoofddorp bevindt zich in het moderne en duurzame kantoorpand Pharos. Gemakkelijk te bereiken vanuit omliggende steden, met goede parkeervoorzieningen en het NS-station Hoofddorp pal naast onze voordeur. In Hoofddorp werk je samen met ongeveer 150 collega’s. Je vindt hier de collega’s van HR, Marketing, Compliance, Accountancy, Tax en ons internationale Business Consulting team. Naarmate je meer ervaren raakt, bestaat de mogelijkheid om ook vanuit andere vestigingen van RSM te werken.

BEN JIJ?
Het Accountancy vak zit in je bloed, maar dat zit hem meer in de processen dan de uitvoering. De vraag achter de regel, de uitvoering ervan in de praktijk, dat zijn zaken die jouw triggeren. Jij bent op de hoogte van die laatste trends en de ontwikkelingen binnen kwaliteitsmanagement voor onze accountants en kan deze vertalen naar onze praktijk.

Als Junior Quality Officer herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Afgeronde HBO-/WO-studie bedrijfseconomie of bedrijfskunde;
  • 0-2 jaar ervaring;
  • Je staat voor wat je doet;
  • Je hebt een drive voor het leveren van uitstekende kwaliteit;
  • Je kunt je verplaatsen in de prioriteiten van de gesprekspartner.

EN ZOEK JIJ?
Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Daarnaast bieden we je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een goede werk-privé balans: Natuurlijk werken we hard, maar werken is niet het enige wat we belangrijk vinden. Samen werken we aan een goede werk-privé balans.
  • Een goede studieregeling: Wij vinden het belangrijk dat jij je ontwikkelt. Daarom bieden wij een goede studieregeling en de mogelijkheid tot het volgen van vaktechnische opleidingen en soft skills-trainingen.

DIT ZIJN WIJ
RSM is een accountancy- en belastingadviesorganisatie en wereldwijd het zesde netwerk met ruim 830 kantoren in meer dan 120 landen en ruim 57.000 professionals. Met 650 professionals verdeeld over 8 vestigingen in Nederland staat RSM midden in de maatschappij. De lokale betrokkenheid, gecombineerd met de regionale expertise en het internationale RSM-netwerk maakt RSM tot een uitstekende sparringpartner voor middelgrote organisaties.  Daarnaast beschikt RSM over een eigen Vaktechniek- en Opleidingsbureau. Zo zorgen we er voor dat onze medewerkers kwalitatief hoogwaardige dienstverlening kunnen bieden, klanten spiegelen wanneer dat nodig is en altijd oog hebben voor de impact die we als RSM in de maatschappij willen hebben. Meer informatie over werken bij RSM vind je via Wij zijn RSM.

Vacatures

BDO: Assistent Accountancy MKB – Nederland

Duik jij graag in de financiële cijfers van bedrijven? Zoek jij een startersfunctie met veel klantcontact? En wil jij aan het begin van jouw carrière al werken met een eigen en divers klantenpakket? Dan is een start bij BDO echt wat voor jou!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 7 Nov 2022

Jouw uitdaging

Duik jij graag in de financiële cijfers van bedrijven? Zoek jij een startersfunctie met veel klantcontact? En wil jij aan het begin van jouw carrière al werken met een eigen en divers klantenpakket? Dan is een start bij BDO echt wat voor jou!

Binnen BDO hechten wij veel waarde aan persoonlijke aandacht en ontwikkeling en vinden we een persoonlijke sfeer erg belangrijk. Als startend assistent accountant krijg je direct veel vrijheid, verantwoordelijkheid en klantcontact. Je wordt begeleid door een vaste mentor die jou wegwijs maakt binnen de organisatie.

Dit zijn jouw werkzaamheden

  • Verwerken van financiële administraties van diverse klanten en het bieden van ondersteuning;
  • Financiële overzichten opstellen;
  • Voorbereiden en klaarzetten van jaarrekeningen;
  • Voor diverse klanten de IB en VPB-aangiftes verzorgen;

Dit maakt je werk leuk

  • Je hebt een eigen en divers klantenpakket dat bestaat uit familiebedrijven en MKB-ondernemingen met een nationaal en internationaal karakter;
  • Je leert het financiële plaatje achter een bedrijf echt kennen en hebt veel contact met jouw klanten;
  • Je werkt veel samen met andere afdelingen binnen BDO wat je werk leuk en gevarieerd maakt;
  • Je krijgt voldoende ruimte om je te ontwikkelen op zowel persoonlijk als vakinhoudelijk vlak;
  • Je krijgt de mogelijkheid om door te groeien naar een meer adviserende functie.

Dit ben jij

Als starter vragen we je actief mee te denken en met ideeën te komen om altijd te blijven innoveren. Je past goed bij BDO als je proactief, sociaal en een echte teamspeler bent en passie voor het vak hebt.  

  • Je bent (bijna) klaar met je financiële mbo-opleiding (niveau 4);
  • Je hebt passie voor financiële cijfers en hebt aantoonbare interesse in accountancy;
  • Jouw doel is het behalen van de opleiding tot AA of controller;
  • Je kunt goed analyseren, plannen en organiseren;
  • Je kunt uitstekend communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.

Dit bieden wij

Als je kiest voor een carrière bij BDO, kom je terecht in een open, sociale en professionele werkomgeving waarin je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen en je eigen kansen te creëren. We helpen je bij het herkennen, ontwikkelen en benutten van je talenten en vaardigheden, zowel op vakinhoudelijk als persoonlijk vlak.

  • De BDO Academy biedt hiertoe een breed scala aan trainingen en praktijkervaringen.
  • We bieden diverse studiefaciliteiten aan om je opleiding tot Accountant MKB (AA), op kosten van BDO, af te ronden.

Daarnaast vinden wij dat er bij inspanning ook ontspanning hoort.

  • Een vergoeding van maximaal € 25,00 per maand voor de abonnementskosten van een geselecteerde sportschool in de buurt;
  • Je ontvangt van ons daarom bij een fulltime dienstverband 32 vakantiedagen. Is dat niet voldoende? Dan heb je de mogelijkheid om 15 vakantiedagen per jaar bij te kopen;

Je ontvangt van ons een goed salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een laptop of tablet;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vergoeding voor een telefoonabonnement;
  • Onkostenvergoeding;
  • Aantrekkelijke pensioenregeling (deelname vanaf 21 jaar);
  • Korting op de (collectieve) ziektekostenverzekering via CZ of Zilverenkruis/Achmea;
  • In de maand mei ontvang je een vakantietoeslag van 8,33%.

Interesse?

Dan zijn wij ook nieuwsgierig naar jou! Laat je cv en motivatie achter via de solliciteerbutton. Je kunt vervolgens binnen 10 werkdagen een reactie van ons verwachten. Wil je eerst meer weten over de mogelijkheden? Neem dan gerust contact op met Emma de Fouw (Campus Recruiter) via WhatsApp of via Emma.de.Fouw@bdo.nl.

Een online assessment en pre-employment screening maken deel uit van de sollicitatieprocedure. In dit assessment worden acht competenties gemeten die belangrijk zijn voor deze functie en je verdere loopbaan. 

Dit is BDO

BDO biedt de beste oplossingen op het gebied van accountancy, fiscaliteit en consultancy. En de beste plek om te werken. Met 2.600 professionals zijn we groot genoeg om kansen te krijgen en klein genoeg om ze te creëren. Je staat aan het roer van je eigen carrière. Met eigen klanten – van multinational tot mkb, van publieke organisatie tot familiebedrijf. Als iets ons typeert, is het wel onze persoonlijke benadering. We zijn een kantoor waar iedereen zichzelf mag zijn en willen een weerspiegeling vormen van de maatschappij. Met een realistische werk-privé balans die gezonde ambitie vleugels geeft. Spreekt onze mentaliteit jou aan? Dan is dit je kans.