Vacatures

Bakertilly:Stagiar Audit Amsterdam

Wil jij bij één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland stage lopen? Maar dan wel in een klein team, waar je gezien en gehoord wordt? En de mogelijkheid krijgt om jezelf volop te ontwikkelen? Dan is Baker Tilly jouw match. Dit is een plek waar ruimte is voor jouw ideeën.


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 13 Jul 2023

Je wilt stage lopen bij een organisatie waar echt geluisterd wordt naar je ambities.

Wil jij bij één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland stage lopen? Maar dan wel in een klein team, waar je gezien en gehoord wordt? En de mogelijkheid krijgt om jezelf volop te ontwikkelen? Dan is Baker Tilly jouw match. Dit is een plek waar ruimte is voor jouw ideeën. Waar we successen vieren, met collega’s die écht willen en kiezen voor elkaar in plaats van ieder voor zich. Enthousiast? Trek de stoute schoenen (of sneakers) aan en kom kennis maken!

Jouw baan

Als stagiair bij Baker Tilly kun je rekenen op een afwisselende functie. Je draait vanaf dag één volledig mee met je team en je gaat ook mee naar klanten. Zo krijg jij overal een kijkje in de keuken. Tijdens je stage voer je samen met jouw collega’s verschillende controlewerkzaamheden uit en legt de werkzaamheden vast in het elektronisch controledossier. Daarnaast denk je mee over vaktechnische onderwerpen. Heb je zelf specifieke ideeën over je takenpakket? Wij luisteren graag naar jouw ideeën en denken graag met je mee over de invulling van je stage!

Wanneer je als stagiair start bij Baker Tilly kan je erop rekenen dat je vanaf dag één opgenomen wordt in ons team van collega’s en ben je verzekerd van voldoende begeleiding. Uiteraard kan je bij iedereen terecht met al je vragen (ja, ook bij partners!), maar je krijgt in ieder geval een mentor toegewezen. Deze kijkt samen met jou naar je ontwikkelingen en is je eerste aanspreekpunt. Wil je ook stage lopen bij Baker Tilly per september of februari? Lees hieronder of het bij je past.

Gaat dit over jou?

Vaardigheden die je goed kunt gebruiken voor deze job:

  • Je bent een echte teamspeler: Jij bent een mensenmens en de schakel tussen collega’s, manager en klant.
  • Je bent klantgericht: Klant blij, jij blij! Je geniet van klantcontact, stelt de juiste vragen en kunt goed luisteren.
  • Je wilt alles weten: Jij wilt graag leren en ziet een mooie toekomst voor je. Gelukkig brengt jouw nieuwsgierigheid je ver.

Dit breng jij verder mee

  • Je volgt een hbo- of wo-opleiding accountancy.
  • Je kunt uitstekend mondeling en schriftelijk communiceren, ook in het Engels.

Gelukkig zijn wij allemaal anders. Werken bij Baker Tilly betekent werken bij een werkgever die inziet dat onze verschillen ons juist sterker maken. Hebben wij jou enthousiast gemaakt over deze functie, maar twijfel jij nog of deze voldoende bij je past? Neem dan zeker contact op met een van onze recruiters om je twijfel en vragen samen rustig te bespreken. Wij horen heel graag van je.

Dit krijg je van ons

Jij gaat ervoor, elke werkdag weer. Voor je plezier én voor de volgende stagevoorwaarden:


  • Een passende stagevergoeding van € 725 (HBO) of € 850 (WO),
     op basis van 40 uur per week.
  • Flexibele (hybride) werktijden, want het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet.
  • Bevalt het bij Baker Tilly? Dan gaan we samen kijken naar de mogelijkheden om bij ons in dienst te blijven!
Vacatures

Bakertilly:Stagiar Accountantcy & Advies Amsterdam

Wil jij bij één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland stage lopen? Maar dan wel in een klein team, waar je gezien en gehoord wordt? En de mogelijkheid krijgt om jezelf volop te ontwikkelen? Dan is Baker Tilly jouw match.


Pascal
Pascal Geplaatst op 13 Jul 2023

Link: https://www.werkenbijbakertilly.nl/vacatures/stagiair-accountancy-advies-amsterdam-najaar-2023-1517

Je wilt stage lopen bij een organisatie waar echt geluisterd wordt naar je ambities.

Wil jij bij één van de top tien accountancy- en belastingadvieskantoren van Nederland stage lopen? Maar dan wel in een klein team, waar je gezien en gehoord wordt? En de mogelijkheid krijgt om jezelf volop te ontwikkelen? Dan is Baker Tilly jouw match. Dit is een plek waar ruimte is voor jouw ideeën. Waar we successen vieren, met collega’s die écht willen en kiezen voor elkaar in plaats van ieder voor zich. Enthousiast? Trek de stoute schoenen (of sneakers) aan en kom kennis maken!

Jouw baan


Als stagiair bij Baker Tilly kun je rekenen op een afwisselende functie. Je draait vanaf dag één volledig mee met je team en je gaat ook mee naar klanten. Zo krijg jij overal een kijkje in de keuken. Tijdens je stage voer je samen met jouw collega’s verschillende administraties en verzorg je aangiftes omzetbelasting. Daarnaast assisteer je bij het samenstellen van jaarrekeningen. Heb je zelf specifieke ideeën over je takenpakket? Wij luisteren graag naar jouw ideeën en denken graag met je mee over de invulling van je stage!

Wanneer je als stagiair start bij Baker Tilly kan je erop rekenen dat je vanaf dag één opgenomen wordt in ons team van collega’s en ben je verzekerd van voldoende begeleiding. Uiteraard kan je bij iedereen terecht met al je vragen (ja, ook bij partners!), maar je krijgt in ieder geval een mentor toegewezen. Deze kijkt samen met jou naar je ontwikkelingen en is je eerste aanspreekpunt. Wil je ook stage lopen bij Baker Tilly per september of februari? Lees hieronder of het bij je past.

Gaat dit over jou?

Vaardigheden die je goed kunt gebruiken voor deze job:

  • Je bent een echte teamspeler: Jij bent een mensenmens en de schakel tussen collega’s, manager en klant.
  • Je bent klantgericht: Klant blij, jij blij! Je geniet van klantcontact, stelt de juiste vragen en kunt goed luisteren.
  • Je wilt alles weten: Jij wilt graag leren en ziet een mooie toekomst voor je. Gelukkig brengt jouw nieuwsgierigheid je ver.

Dit breng jij verder mee

  • Je volgt een hbo- of wo-opleiding accountancy.
  • Je kunt uitstekend mondeling en schriftelijk communiceren, ook in het Engels.

Gelukkig zijn wij allemaal anders. Werken bij Baker Tilly betekent werken bij een werkgever die inziet dat onze verschillen ons juist sterker maken. Hebben wij jou enthousiast gemaakt over deze functie, maar twijfel jij nog of deze voldoende bij je past? Neem dan zeker contact op met een van onze recruiters om je twijfel en vragen samen rustig te bespreken. Wij horen heel graag van je

Dit krijg je van ons

Jij gaat ervoor, elke werkdag weer. Voor je plezier én voor de volgende stagevoorwaarden:

  • Een passende stagevergoeding van € 725 (HBO) of € 850 (WO), op basis van 40 uur per week.
  • Flexibele (hybride) werktijden, want het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet.
  • Bevalt het bij Baker Tilly? Dan gaan we samen kijken naar de mogelijkheden om bij ons in dienst te blijven!
Vacatures

Vomar Stage Financiële Administratie (32-40u)

Link website: Stages – Werken bij Vomar De afdeling Accounting van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve (hbo-) studentbedrijfseconomie of een vergelijkbare studie. De afdeling is recentelijk opnieuw ingericht en bestaatuit de volgende onderdelen: Financiële administratie (5 medewerkers, welke verantwoordelijk zijnvoor de facturatie van het promoproces, overige commerciële diensten, overige opbrengsten,onkosten, kassa administratie, […]


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 6 Feb 2023

Link website: Stages – Werken bij Vomar

De afdeling Accounting van Vomar Voordeelmarkt is op zoek naar een proactieve (hbo-) student
bedrijfseconomie of een vergelijkbare studie. De afdeling is recentelijk opnieuw ingericht en bestaat
uit de volgende onderdelen: Financiële administratie (5 medewerkers, welke verantwoordelijk zijn
voor de facturatie van het promoproces, overige commerciële diensten, overige opbrengsten,
onkosten, kassa administratie, belastingaangiften en liquiditeiten), Goederenadministratie (5
medewerkers, welke verantwoordelijk zijn voor de beheersing van de goederenstromen en het
verwerken van facturen van handelsgoederen) en Financial Control (2 medewerkers, welke
verantwoordelijk zijn voor het juist, tijdig en volledig verwerken van de cijfers in periode- en
kwartaalrapportages). Alle medewerkers rapporteren aan de Manager Accounting. Het is een
uitgelezen kans om kennis te maken met Financiële Administratie binnen de Retail!

Takenpakket
 Je boekt diverse facturen van leveranciers in
 Je matcht facturen van leveranciers met de interne orders
 Je sorteert transportbonnen naar relevantie
 Je monitort het in- en uitgaande transportfust
 Je stelt vast dat al het retour gestuurde transportfust is geïnd

Wie zoeken wij?
 Je volgt een administratieve opleiding van minimaal mbo niveau (hbo is een pre)
 Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
 Je bent analytisch vaardig
 Je bent zorgvuldig en hebt oog voor details
 Je kunt zelfstandig werken en in teamverband.

Wat bieden wij?
Je gaat onderdeel uitmaken van een professioneel, enthousiast team waarbij je kennismaakt met
alle facetten van jouw vakgebied. We bieden een stagecontract voor minimaal 32 uur, verdeeld
over 4 of 5 dagen. Je ontvang een stagevergoeding van € 400,- (€ 300,- bij mbo) per 4 weken op
basis van een fulltime contract

Vacatures

RSM: Junior Quality Officer

Word jij ook enthousiast van het helpen van je collega-professionals binnen RSM Accountants, zodat zij hun werk goed kunnen doen, iedere dag weer? Dan ben jij de Junior Quality Officer die wij zoeken!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 23 Dec 2022

Link website: https://www.werkenbijrsm.nl/vacatures-2/junior-quality-officer

HIER GA JE MEE AAN DE SLAG 
Als Junior Quality Officer ondersteun je jouw collega’s van de afdeling Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek Accountants. Dit is wat je gaat doen:

  • Organiseren en mede uitvoeren van onderzoeken gericht op het vaststellen van de kwaliteit van specifieke werkzaamheden en onderliggende procedures en processen;
  • Ondersteunen van de opvolging van verbeteracties (PDCA);
  • Ondersteunen van de ontwikkeling, verbetering en standaardisatie van bedrijfsprocessen binnen de accountantspraktijk;
  • Inrichting en mede functioneel beheer van de Governance Risk and Compliance tooling;
  • Onderhouden en updaten van relevante documentatie in de daarvoor ingerichte documentatie management systemen;
  • Organiseren en actualiseren van risk assessment processen;
  • Ondersteunen bij het maken van de (periodieke) kwaliteitsrapportages.

DIT WORDT JE TEAM
De afdeling Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek bestaat nu uit 5 enthousiaste collega’s onder leiding van de Director Kwaliteitsmanagement en Vaktechniek. Zij ondersteunen de accountantscollega’s enerzijds met vakinhoudelijke kennis en kwaliteitsgerichte beoordelingen op opdrachtniveau. Anderzijds voeren zij risk- en compliance gerelateerde werkzaamheden uit ten behoeve van het stelsel van kwaliteitsmanagement. Jouw werkzaamheden liggen op dit tweede vlak. Jouw dagelijkse vraagbaak is de Senior Quality Officer.

HIER KOM JE TE WERKEN
Jouw collega’s werken voornamelijk vanuit kantoor Hoofddorp. Dit wordt dan ook je standplaats. Ons kantoor in Hoofddorp bevindt zich in het moderne en duurzame kantoorpand Pharos. Gemakkelijk te bereiken vanuit omliggende steden, met goede parkeervoorzieningen en het NS-station Hoofddorp pal naast onze voordeur. In Hoofddorp werk je samen met ongeveer 150 collega’s. Je vindt hier de collega’s van HR, Marketing, Compliance, Accountancy, Tax en ons internationale Business Consulting team. Naarmate je meer ervaren raakt, bestaat de mogelijkheid om ook vanuit andere vestigingen van RSM te werken.

BEN JIJ?
Het Accountancy vak zit in je bloed, maar dat zit hem meer in de processen dan de uitvoering. De vraag achter de regel, de uitvoering ervan in de praktijk, dat zijn zaken die jouw triggeren. Jij bent op de hoogte van die laatste trends en de ontwikkelingen binnen kwaliteitsmanagement voor onze accountants en kan deze vertalen naar onze praktijk.

Als Junior Quality Officer herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Afgeronde HBO-/WO-studie bedrijfseconomie of bedrijfskunde;
  • 0-2 jaar ervaring;
  • Je staat voor wat je doet;
  • Je hebt een drive voor het leveren van uitstekende kwaliteit;
  • Je kunt je verplaatsen in de prioriteiten van de gesprekspartner.

EN ZOEK JIJ?
Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Daarnaast bieden we je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een goede werk-privé balans: Natuurlijk werken we hard, maar werken is niet het enige wat we belangrijk vinden. Samen werken we aan een goede werk-privé balans.
  • Een goede studieregeling: Wij vinden het belangrijk dat jij je ontwikkelt. Daarom bieden wij een goede studieregeling en de mogelijkheid tot het volgen van vaktechnische opleidingen en soft skills-trainingen.

DIT ZIJN WIJ
RSM is een accountancy- en belastingadviesorganisatie en wereldwijd het zesde netwerk met ruim 830 kantoren in meer dan 120 landen en ruim 57.000 professionals. Met 650 professionals verdeeld over 8 vestigingen in Nederland staat RSM midden in de maatschappij. De lokale betrokkenheid, gecombineerd met de regionale expertise en het internationale RSM-netwerk maakt RSM tot een uitstekende sparringpartner voor middelgrote organisaties.  Daarnaast beschikt RSM over een eigen Vaktechniek- en Opleidingsbureau. Zo zorgen we er voor dat onze medewerkers kwalitatief hoogwaardige dienstverlening kunnen bieden, klanten spiegelen wanneer dat nodig is en altijd oog hebben voor de impact die we als RSM in de maatschappij willen hebben. Meer informatie over werken bij RSM vind je via Wij zijn RSM.

Vacatures

RSM: Assistent Accountant RA

Schakel jij mee in een snel groeiende onderneming en heb jij een passie voor Accountancy? Dan zoeken wij jou!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 23 Dec 2022

Link website:Assistent Accountant Audit (werkenbijrsm.nl)

DIT GA JIJ DOEN
Je werkt voor verschillende opdrachtgevers in het grotere MKB. Vandaag werk je aan een controleopdracht en morgen voer je een samenstelwerkzaamheid uit. Je werkt als assistent accountant in een team met trainees en (senior) assistant accountants. Dit doe je grotendeels bij de opdrachtgever. Begeleiding en ondersteuning krijg je van de supervisor. Communicatie is daarom een belangrijk onderdeel van je werk.

DIT BEN JIJ
Jij bent doortastend en deskundig. Jij beschikt over een nauwkeurige en professioneel kritische instelling en hebt hierdoor inzicht in de problematiek van de ondernemer.
Als Assistent Accountant herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Je bent startend of hebt maximaal 4 jaar werkervaring (Afgeronde HBO of WO opleiding in de richting van Accountancy) of volgt vanuit het VWO het RA traject;
  • Bezig met de RA-opleiding of hebt ambitie om de RA-opleiding te volgen; 
  • Teamgeest, onafhankelijk en ‘rechte rug;  
  • Je herkent jezelf in onze waarde: wij plaatsen kwaliteit boven kwantiteit en je bent maatschappelijk betrokken.

DIT BIEDEN WIJ
Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer.  Daarnaast bieden we je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een goede werk-privé balans: Natuurlijk werken we hard, maar werken is niet het enige wat we belangrijk vinden. Samen werken we aan een goede werk-privé balans.
  • Een goede studieregeling: Wij vinden het belangrijk dat jij je ontwikkelt. Daarom bieden wij een goede studieregeling en de mogelijkheid tot het volgen van vaktechnische opleidingen en soft skills-trainingen.
  • Young RSM: Leer collega’s van jouw vestiging en andere vestigingen persoonlijk kennen en doe mee met leuke activiteiten met Young RSM.

DIT ZIJN WIJ
RSM is wereldwijd het zesde netwerk van zelfstandige accountancy- en belastingadviesorganisatie met ruim 860 kantoren in meer dan 123 landen en ruim 51.000  professionals. Met 600 professionals verdeeld over 8 vestigingen in Nederland staat RSM midden in de maatschappij. De lokale betrokkenheid, gecombineerd met de regionale expertise en het internationale RSM-netwerk maakt RSM tot een uitstekende sparringpartner voor middelgrote organisaties. Daarnaast beschikt RSM over een eigen Vaktechniek- en Opleidingsbureau. Zo zorgen we er voor dat onze medewerkers kwalitatief hoogwaardige dienstverlening kunnen bieden, klanten spiegelen wanneer dat nodig is en altijd oog hebben voor de impact die we als RSM in de maatschappij willen hebben. Meer informatie over werken bij RSM vind je via Wij zijn RSM.

Vacatures

RSM: Assistant Accounting & Reporting

Wil jij werken in een divers team bij een snelgroeiende organisatie? Bij ons kan het als Assistant Accounting & Reporting!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 23 Dec 2022

Link website:Assistent Accountant Samenstel (werkenbijrsm.nl)

DIT GA JIJ DOEN
Samen met jouw toekomstige collega’s bedien je verschillende opdrachtgevers in diverse branches in het MKB. Jouw werkzaamheden vinden voornamelijk plaats op ons moderne kantoor in Alkmaar en bestaan uit het verzorgen van administraties, voorbereiden van jaarrekeningen en fiscale aangiften onder begeleiding van een meer ervaren collega. Maandelijks praat je met jouw teamlead over het plezier en de uitdaging die jij ervaart bij het werken bij RSM.

DIT BEN JIJ
Je hebt al werkervaring opgedaan en ambieert een brede groei in je financiële kennis. Jij bent een efficiënte, harde werker. Als Assistant Accounting & Reporting herken je jezelf in het volgende profiel:

  • HBO werk en denkniveau;
  • Affiniteit met cijfers en automatisering;
  • Je kunt snel schakelen en neemt initiatief;
  • Zorgvuldig, zelf toetsend en opzoek naar waardevolle feedback;
  • Onafhankelijk en beschikkend over een ‘rechte rug’;
  • Werkt graag voor verschillende ondernemers en denkt met hen mee;
  • Je herkent jezelf in onze waarde: wij plaatsen kwaliteit boven kwantiteit en je bent maatschappelijk betrokken.

DIT BIEDEN WIJ
Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Daarnaast bieden we je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Een goede werk-privé balans: Natuurlijk werken we hard, maar werken is niet het enige wat we belangrijk vinden. Samen werken we aan een goede werk-privé balans.
  • Een goede studieregeling: Wij vinden het belangrijk dat jij je ontwikkelt. Daarom bieden wij een goede studieregeling en de mogelijkheid tot het volgen van vaktechnische opleidingen en soft skills-trainingen.
  • Young RSM: Leer collega’s van jouw vestiging en andere vestigingen persoonlijk kennen en doe mee met leuke activiteiten met Young RSM.

DIT ZIJN WIJ
RSM is wereldwijd het zesde netwerk van zelfstandige accountancy- en belastingadviesorganisatie met ruim 860 kantoren in meer dan 123 landen en ruim 51.000  professionals. Met 600 professionals verdeeld over 8 vestigingen in Nederland staat RSM midden in de maatschappij. De lokale betrokkenheid, gecombineerd met de regionale expertise en het internationale RSM-netwerk maakt RSM tot een uitstekende sparringpartner voor middelgrote organisaties. Daarnaast beschikt RSM over een eigen Vaktechniek- en Opleidingsbureau. Zo zorgen we er voor dat onze medewerkers kwalitatief hoogwaardige dienstverlening kunnen bieden, klanten spiegelen wanneer dat nodig is en altijd oog hebben voor de impact die we als RSM in de maatschappij willen hebben. Meer informatie over werken bij RSM vind je via Wij zijn RSM.

Vacatures

Stage bij De Hooge Waerder

Een stage bij de Hooge Waerder in Alkmaar, Beverwijk, Haarlem, Heerhugowaard of Amsterdam!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 13 Dec 2022

Link website: Stage – Alkmaar, Beverwijk, Haarlem, Heerhugowaard, Amsterdam – Werken bij De Hooge Waerder

Ben je student en zoek je een stage- of afstudeerplek? De Hooge Waerder biedt stageplekken waarbij je jouw ontwikkeling een boost kunt geven. Een stage bij De Hooge Waerder betekent dat je snel zelfstandig leert werken en daardoor volwaardig meewerkt in de praktijk. Uiteraard mét de juiste begeleiding.

Interesse? Solliciteer dan nu middels de onderstaande aanmeldbutton of neem contact op via werken@dehoogewaerder.nl of telefonisch 088-518 00 00.

Vacatures

Meeloop/Afstudeerstage SRA

Jouw wereldbaan dichtbij! Meeloop- of afstudeerstage bij een MKB-accountantskantoor


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 12 Dec 2022

Link website:Home (jouwwereldbaandichtbij.nl)

Jouw wereldbaan dichtbij! Meeloop- of afstudeerstage bij een MKB-accountantskantoor

Ben jij op zoek naar een meeloop- of afstudeerstage bij jou in de regio? Neem een kijkje bij SRA en maak in één keer kennis met 375 MKB-accountantskantoren! Wie zijn wij?

SRA is een netwerk van 375 zelfstandige Nederlandse accountantskantoren met 900 vestigingen. Deze zijn verspreid over heel Nederland. Met behulp van onze kantoorvinder kan je via een plaatsnaam of postcode zoeken naar een SRA-kantoor bij jou in de buurt. Waarom een SRA-kantoor? Vanzelfsprekend leveren we graag de beste kwaliteit. En de bij ons aangesloten kantoren ook. Richting klanten én medewerkers. Niet ieder kantoor kan lid worden of lid blijven. Er is een strenge ballotage en regelmatige toetsing. Dat straalt af op alle SRA-collega’s. Onze belangrijkste voordelen op een rijtje:

Een SRA-kantoor staat garant voor afwisselend werk

Er heerst een informele sfeer

Er is sprake van een gezonde en goede balans tussen privé en werk

Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden

Je staat dichtbij de klant

Je kunt rekenen op goede arbeidsvoorwaarden

Je hebt zekerheid van een baan

Je werkt voor aansprekende klanten

Je werkt in je eigen regio

Je kunt voor een stage of afstudeeropdracht altijd rechtstreeks contact opnemen met een van de SRA-Kantoren. Neem een kijkje op onze website of zoek direct in onze kantoorvinder naar een SRA-kantoor bij jou in de buurt.

Voor vragen mag je uiteraard ook altijd contact opnemen met Claudia Bergkamp of Mandy Nijhuis via 030 656 60 60 of studenten@sra.nl.

Cv check

Wil je solliciteren bij een MKB-accountantskantoor voor een interessante stageplek, maar twijfel je over je CV of motivatiebrief? Upload je documenten hier en we checken ze gratis voor je!

Vacatures

Startersfunctie bij een MKB-accountantskantoor

Startersfunctie bij SRA!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 12 Dec 2022

Link website: Home (jouwwereldbaandichtbij.nl)

Jouw wereldbaan dichtbij! Startersfunctie bij een MKB-accountantskantoor

Ben jij op zoek naar een leuke startersfunctie bij jou in de regio? Neem een kijkje bij SRA en maak in één keer kennis met 375 MKB-accountantskantoren! Wie zijn wij?

SRA is een netwerk van 375 zelfstandige Nederlandse accountantskantoren met 900 vestigingen. Deze zijn verspreid over heel Nederland. Met behulp van onze kantoorvinder kan je via een plaatsnaam of postcode zoeken naar een SRA-kantoor bij jou in de buurt. Waarom een SRA-kantoor? Vanzelfsprekend leveren we graag de beste kwaliteit. En de bij ons aangesloten kantoren ook. Richting klanten én medewerkers. Niet ieder kantoor kan lid worden of lid blijven. Er is een strenge ballotage en regelmatige toetsing. Dat straalt af op alle SRA-collega’s. Onze belangrijkste voordelen op een rijtje:

Een SRA-kantoor staat garant voor afwisselend werk

Er heerst een informele sfeer

Er is sprake van een gezonde en goede balans tussen privé en werk

Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden

Je staat dichtbij de klant

Je kunt rekenen op goede arbeidsvoorwaarden

Je hebt zekerheid van een baan

Je werkt voor aansprekende klanten

Je werkt in je eigen regio

Je kunt voor een startersfunctie, altijd rechtstreeks contact opnemen met een van de SRA-Kantoren. Neem een kijkje op onze website of zoek direct in onze kantoorvinder naar een SRA-kantoor bij jou in de buurt.

Voor vragen mag je uiteraard ook altijd contact opnemen met Claudia Bergkamp of Mandy Nijhuis via 030 656 60 60 of studenten@sra.nl.

Cv check

Wil je solliciteren bij een MKB-accountantskantoor voor een interessante vacature, maar twijfel je over je CV of motivatiebrief? Upload je documenten hier en we checken ze gratis voor je

PWC: Digital Trust Academy Audit & Controle

PWC bied een toffe baan aan na je studie!


Nienke Nooij
Nienke Nooij Geplaatst op 8 Dec 2022

Link website: https://www.pwc.nl/nl/carriere/beschrijving.html?wdjobreqid=347129WD&wdcountry=NLD&wdjobsite=Global_Campus_Careers&wdisu=INT515_Adobe_DU_ISU@pwc&wdjd=simple 

Heb jij (bijna) je hbo-diploma in een financiële of bedrijfskundige richting op zak? Sta je te popelen om jouw frisse ideeën kenbaar te maken binnen een grote internationale organisatie waarbij je veel mogelijkheden krijgt om jezelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen? Geef dan jouw carrière een vliegende start: kies voor de Digital Trust Academy van PwC!

Digital Trust

Je komt te werken in de business unit Digital Trust. Vanuit deze business unit drijven we de realisatie van de audit van de toekomst, waarbij we opschuiven naar een ‘human-led en tech powered’ audit. Hierbij werken we in teams met diverse competenties samen op opdrachten en zetten we digitale oplossingen in. Wil je hier graag onderdeel van uitmaken en:

  • nauw samenwerken met klanten en collega’s;
  • weten hoe grote, complexe en ook internationale klanten werken in verschillende sectoren;
  • kennis opdoen van IT- en bedrijfsprocessen bij organisaties;
  • gestandaardiseerde controleprocessen automatiseren;
  • management en stakeholders van klanten zekerheid geven over hun processen, systemen en data.

Dan is Digital Trust dé plek voor jou!

Dit ga je doen

In de Digital Trust Academy ga jij voor verschillende type klanten, samen met jouw team, andere teams binnen PwC ondersteunen. Jij draagt bij aan het standaardiseren, uitvoeren, optimaliseren en automatiseren van auditwerkzaamheden. Hierdoor is PwC in staat om mee te gaan met de razendsnelle ontwikkelingen om ons heen, bijvoorbeeld door de inzet van Robots en Cloud oplossingen. Tijdens de tweejarige Digital Trust Academy leer je:

  • Hoe de financiële bedrijfsprocessen van middelgrote tot grote bedrijven eruit zien;
  • Wat de controlewerkzaamheden van een accountant en IT-auditor inhouden en hoe je dit op een gestandaardiseerde manier kan uitvoeren en vastleggen;
  • Het werken met digitale oplossingen binnen de controle;
  • Samenwerken met PwC collega’s met diverse achtergronden en expertises;
  • Het managen van verwachtingen en het bewaken van deadlines.

De resultaten van je werk bespreek je samen met ervaren coaches en je zorgt ervoor dat je deze resultaten goed communiceert met controleteams en onze klanten. Binnen een korte tijd leer jij hoe je klanten het beste bedient en bouw je inzichten en relaties op die de rest van je carrière van pas komen. Jouw persoonlijke groei staat centraal. Door trainingen, goede begeleiding van ervaren coaches, behulpzame collega’s, afwisselend werk en diverse klanten haal jij het beste uit jezelf. Je werkt in een internationale werkomgeving samen zodat je de (werk)cultuur en gewoontes van verschillende landen leert kennen. Je komt te werken binnen een gezellige, dynamische organisatie, waarbij je de ruimte krijgt om eigen initiatieven te ontplooien en uit te werken. 

Herken jij jezelf hierin?
Je bent op zoek naar een afwisselende, uitdagende baan. Je wilt theoretische kennis in de praktijk brengen, nieuwe (technologische) kennis opdoen en deinst niet terug voor uitdagingen. Ook ben je leergierig en neem je verantwoordelijkheid voor je eigen kansen en ontwikkeling. En verder:

  • Heb je (minimaal) een hbo-diploma Accountancy, Management Economie en Recht, Bedrijfseconomie, Finance & Control, Financial Services Management, bedrijfskunde of een andere (financiële/bedrijfskundige) opleiding op zak in september 2023;
  • Werk je nauwkeurig en heb je oog voor details;
  • Spreek en schrijf je vloeiend Nederlands en Engels;
  • Ben je per september 2023 (minimaal 32 uur per week) beschikbaar.

Dit bieden wij
We geloven in de kracht van een inclusieve cultuur en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. We bieden je toegang tot het wereldwijde PwC netwerk, waarin je jouw kennis, ideeën en vragen kunt uitwisselen met ervaren professionals op het gebied van Accountancy én andere bedrijfskundige en financiële disciplines. Daarnaast bieden wij:

  • Een verscheidenheid aan trainingen en cursussen die bijdragen aan jouw persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling, zoals training voor specifieke jaarrekeningposten, controls testing, specifieke sectoren, excel training en diverse soft skill trainingen waaronder ‘leading on the job’;
  • Een passend salaris en uitgebreide arbeidsvoorwaarden, waaronder een ‘well-being budget’. Dit is een persoonlijk jaarlijks budget van € 1.000,- uit te geven aan jouw gezondheid, zoals: mindfulness, sport, lifestyle coaching, wellness en ingerichte thuiswerkplek;
  • Een maandelijkse internetvergoeding en dagelijkse thuiswerkvergoeding;
  • Een leaseauto/autoregeling, laptop en iPhone; 
  • 30 vakantiedagen per jaar;
  • Hybride werken bij de klant, thuis en op kantoor;
  • De mogelijkheid om je binnen reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Leuke informele activiteiten, zoals: borrels, etentjes en een jaarlijkse skitrip.

Aan de slag bij PwC
Ben je enthousiast? Dan ontvangen we graag jouw motivatiebrief en cv waaruit blijkt waarom jij bij uitstek geschikt bent voor deze functie. Klik op de rode knop en solliciteer direct!

Na je sollicitatie: 

  • Ontvang je meteen een bevestiging in je inbox.
  • Binnen twee weken nemen we contact met je op voor een kort kennismakingsgesprek.
  • Iedereen enthousiast? Dan plannen we een online assessment in. Afhankelijk van de uitslag ontvang je een uitnodiging voor een eerste interview. Klik hier voor meer informatie over de sollicitatieprocedure.